Kosten remarketing
Remarketing is één van de goedkoopste manieren van online adverteren. In de meeste gevallen zijn de kosten per klik nog geen €0,50. Doordat u heel gericht adverteert naar mensen die al een keer in aanraking met uw product zijn gekomen, is de kans op conversie vele malen groter dan wanneer u uw advertenties aan een heel breed publiek toont die nog
helemaal niet bezig zijn met het aankoopproces.
Om een remarketingcampagne te starten, zijn er een aantal opstartkosten waar u rekening mee moet houden. Zo heeft u advertenties in verschillende formaten nodig die getoond kunnen worden.
Naast het grafisch vormgeven van de advertenties moet ook uw Google Ads account ingericht worden zodat u heel gericht uw advertenties kan tonen.
Klinkt dat ingewikkeld? Geen zorgen, wij kunnen u hierin volledig ontzorgen.
Hoe remarketing zo effectief en kosten efficiënt mogelijk in te zetten
Remarketing is een fantastisch hulpmiddel maar net als met iedere vorm van marketing is het van belang dat de activiteiten slim worden ingezet. Dat betekent dat u de activiteiten wilt meten zodat deze, indien nodig, tijdig bijgestuurd kunnen worden.
Google Analytics biedt u alle mogelijkheden om het verkeer op uw website te analyseren en op basis daarvan uw website beter in te richten. Wij helpen u graag om meer inzicht te krijgen in hoe bezoekers van uw website zich gedragen en daar concrete verbeterpunten uit te halen.