Ontgrendel de kracht van remarketing:
versterk je online aanwezigheid

Remarketing biedt u de mogelijkheid om via beeld-, tekst- of videoadvertenties de bezoekers van uw website te attenderen op uw producten en/of diensten nadat ze uw website hebben verlaten. De manier van adverteren is zeer effectief bij bezoekers die nog niet helemaal zeker zijn of ze het gewenste product bij u zullen aanschaffen. U krijgt opnieuw een kans om deze potentiële klanten te converteren naar kopende klanten door bijvoorbeeld een speciaal aanbod in de advertentie te plaatsen.

Waarom uw remarketingcampagne
aan ons uitbesteden?

Het goed inrichten van een remarketingcampagne is meer dan alleen een advertentie ontwikkelen en Google betalen om deze te tonen. Voor goede remarketingcampagne zijn een aantal expertises nodig zoals een grafisch vormgever voor het maken van advertenties die uw doelgroep aanzet tot actie nemen en een SEA-specialist die precies weet wanneer, hoe en waar uw doelgroep uw advertentie onder ogen moet krijgen.

Wij hebben al deze expertise in huis en richten uw remarketingcampagne zo in dat u hier het meeste rendement uit haalt.

Voordelen van een goede remarketingstrategie?

Een effectieve remarketingstrategie is essentieel voor klantbehoud. Door klanten opnieuw te benaderen, versterkt u relaties en loyaliteit. Een gerichte aanpak moedigt hen aan om terug te keren. Investeer in remarketing en pluk de voordelen voor uw bedrijf.

Aandacht

Uw producten/diensten opnieuw onder de aandacht brengen

Terugkerende website bezoekers

Conversie optimalisatie voor het verbeteren van uw online prestaties

Lage kosten

Remarketing kosteneffectief? Bereik je doelgroep opnieuw met gerichte advertenties zonder je budget te overschrijden. Ontdek eenvoudig hoe je dit kunt inzetten.

Meer contact- en offerteaanvragen

Remarketing stelt bedrijven in staat om potentiële klanten opnieuw te bereiken, wat leidt tot meer contact- en offerteaanvragen.

onze remarketing
diensten

Remarketing in detail

Remarketing in de praktijk
Remarketing in de praktijk
Een remarketingcampagne kan in de Google Ads omgeving ingesteld worden. U kunt hierbij kiezen voor beeld, tekst of videoadvertenties die vertoond worden op websites naar uw keuze. De websites zijn ingedeeld naar genre. Dus wilt u bijvoorbeeld niet dat uw advertenties op gokwebsites getoond worden? Dan kunt u dat aangeven. De advertenties die u wilt tonen kunt u volledig segmenteren. Zo kunt u ervoor kiezen om bezoekers die een product in het winkelmandje hadden maar niet hebben afgerekend een speciale aanbieding te tonen. Bezoekers die enkel een product hebben bekeken en verder geen actie hebben ondernomen kunt u nog eens het product met de USP’s tonen.
Learn More
Remarketing voor B2B
Remarketing voor B2B
Remarketing is niet alleen voor E-commercebedrijven. Ook voor bedrijven die enkel leads genereren om de koop in een winkel of via een fysieke bestelling af te ronden is remarketing interessant. In dit soort gevallen worden vaak verschillende aanbieders van een dergelijk product bezocht om te kunnen vergelijken. Advertenties met de USP’s van uw product of een aanbieding voor extra service kan dan goed helpen om ze toch weer naar u terug te laten keren.
Learn More
Remarketing en naamsbekendheid
Remarketing en naamsbekendheid
Wanneer een remarketingcampagne goed is ingericht wordt deze niet continu aan potentiële klanten getoond die nooit op uw advertentie klikken…u wilt tenslotte niet dat u als irritant of opdringerig wordt gezien. Door de juiste keuzes te maken in wanneer en hoe vaak iemand uw advertentie te zien krijgt en wanneer de advertentie niet meer getoond wordt, draagt remarketing bij aan uw naamsbekendheid, ook als iemand deze keer het product niet bij u afneemt.
Learn More
Kosten remarketing
Kosten remarketing

Remarketing is één van de goedkoopste manieren van online adverteren. In de meeste gevallen zijn de kosten per klik nog geen €0,50. Doordat u heel gericht adverteert naar mensen die al een keer in aanraking met uw product zijn gekomen, is de kans op conversie vele malen groter dan wanneer u uw advertenties aan een heel breed publiek toont die nog
helemaal niet bezig zijn met het aankoopproces.

Om een remarketingcampagne te starten, zijn er een aantal opstartkosten waar u rekening mee moet houden. Zo heeft u advertenties in verschillende formaten nodig die getoond kunnen worden.

Naast het grafisch vormgeven van de advertenties moet ook uw Google Ads account ingericht worden zodat u heel gericht uw advertenties kan tonen.

Klinkt dat ingewikkeld? Geen zorgen, wij kunnen u hierin volledig ontzorgen.

Learn More
Hoe remarketing zo effectief en kosten efficiënt mogelijk in te zetten
Hoe remarketing zo effectief en kosten efficiënt mogelijk in te zetten

Remarketing is een fantastisch hulpmiddel maar net als met iedere vorm van marketing is het van belang dat de activiteiten slim worden ingezet. Dat betekent dat u de activiteiten wilt meten zodat deze, indien nodig, tijdig bijgestuurd kunnen worden.
Google Analytics biedt u alle mogelijkheden om het verkeer op uw website te analyseren en op basis daarvan uw website beter in te richten. Wij helpen u graag om meer inzicht te krijgen in hoe bezoekers van uw website zich gedragen en daar concrete verbeterpunten uit te halen.

Learn More

Klaar om Jouw
Online Groei te Starten?

Wil je een online marketingstrategie die echt werkt? Bij RVH Marketing zorgen we voor een aanpak die past bij jouw bedrijf en jouw doelen. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek wat we voor jou kunnen betekenen!